Min "to-do-list"

Vi hoppar över delen med förlåt för att jag inte bloggat. Jag har ingen giltig anledning.
 
Eftermiddagens att-göra-lista i prioritetsordning med deadlines:
1. Matteläxa (imorgon)
2. Historialäxa (imorgon)
3. IT-förhör (imorgon)
4. Städa rummet (lördag)
5. Läsa till biologiprovet (onsdag)
6. Gå i duschen (typ nu)
7. Kemiläxa (måndag)
8. Packa upp gympapåse (också det typ genast)
9. Skriva klart artikel till skeppsratten (onsdag)
10. Skriva klart bokrecension (torsdag)
11. Läsa KP
12. Eventuellt äta mellanmål
 
Eftermiddagens att-göra-lista i den ordning den i praktiken kommer att förverkligas (inom parentes prioritet på föregående lista):
1. Läsa KP (11)
2. Äta mellanmål (12)
3. Skriva klart bokrecension (10)
4. Skriva klart artikel till skeppsratten (9)
5. Packa upp gympapåse (8)
6. Läsa till biologiprovet (5)
7. Städa rummet (4)
8. IT-förhör (3)
9. Historialäxa (2)
10. Gå i duschen (6)
11. Matteläxa (1)
12. Kemiläxa (7)
 
Och kom inte och påstå att jag skjuter upp det jobbigaste.

Kommentarer
Postat av: farfar

Bara att bolla av vartefter

2012-11-23 @ 21:02:05
Postat av: Farfar

Du tycks ha antingen sommartid eller svensk tid på dinblogg

2012-11-23 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0