Existenskompetens

Vet ni vad? Vi gjorde julkort! Fina vet jag inte, men många, tio stycken. Sen kom våra föräldrar och förstörde allt och tvingade oss ut i skogen och vandra. Skogen.
Det var bra, på ett enda sätt. Jag kunde ta foton. Alltså det kan jag ju annars också, men, ni förstår vad jag menar.
 
Och så diskuterade vi vad vi är bra på. Min kära familj kom fram till att jag är bra på att vara, jag har existenskompetens. Jag känner mig hedrad.
 
 
Solnedgång vid simstranden
 
Samma ställe som ovan, kanske en timme senare.
 
 
 
Så, sist men inte minst, julkorten. Några av dem.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farfar

Fina bilder.
Berättigar absolut till fortsatt existens.

2012-11-03 @ 19:43:47
Postat av: TS

Ni är så kreativa , det har jag bla alltid skrutit med.Med god tur kan man kanske få ta del av dagens skapande.
Vilka kloka föräldrar som tvingar ut sina barn så blev det ännu mera kreativt

2012-11-03 @ 19:51:01
Postat av: TS

Glömde fotona, urfina !!!!tänkte välja ut den jag tycker bäst om men det gick inte

2012-11-03 @ 19:53:49
Postat av: Johanna!

Åh vad fina bilder, och julkorten- så fina!
Saknar dig grymt mkt!
Kraaam

Svar: Tack :)Saknar dig med! <3
Ellen

2012-11-04 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0