En dålig dag

Jag hade en dålig dag igår. ALLT gick dåligt. Förutom IT-förhöret då.
 
Jag orkar inte dra kapitlet om hur mycket jag skäms för att jag inte bloggar igen, "alla säger" att det är tråkigt att läsa.
 
Funderade igår på att göra en till lista, "what I actually did"-listan. Sen kom jag fram till att det skulle vara så pinsamt eftersom att jag inte fick gjort det viktigaste.
kemiläxan gjorde jag faktiskt. Och matteläxan.
 
Kemiläxan kom jag, efter att ha gjort den, på skulle inte lämnas in förrän nästa måndag. Matteläxan var det så många som inte hade hunnit göra så vi fick en vecka extra tid på den.
Det kallas otur.
 
Men det var en ganska lång matteläxa. Det tog 80 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0