Den sanna historien om mitt liv som heltidstönt

Här är ett urval tröjor från min garderob.
 
 
Förstår ni nu vad jag menar? ALLA MINA KLÄDER SER UT SÅ DÄR! ALLA.
 
Och ja, det har varit en rätt trevlig dag.
 
Töntsaken igen. Bakgrundsfakta: Jag har reserverat 15 böcker från biblioteket. När jag skulle hämta dem från biblioteket hade det bara kommit 2 av dem. Då frågade jag, på finska, om de andra böckerna är på väg. "Joo, tällä on PALJON tulossa" Och så ett stort leende från min bibliotekarietant. Alltså, översatt, Jodå, här är MYCKET på kommande.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller om jag skulle skämmas ihjäl.
 
Det blev nog något där emellan.

Kommentarer
Postat av: TS

Vad bra med grönt i botten.

2012-11-06 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0