Beroendeframkallande

Nu har jag skapat ett tredje beroendeskap åt mig. Förutom pepparkakor och knappsnurror känner jag att risken för att nörda ihjäl sig med Google Analytics är enorm. Man kan ju ta reda på allt om sina besökare. Alltså verkligen ALLT.
Det är rätt spännande.
 
Dessutom upptäckte jag Johannas blogg. Hon har ju haft en tidigare men den stängde hon ner har jag för mig. Så nu har hon en ny. Och hade länkat till mig därifrån. Det syntes på min Analytics. Jag håller fast vid att det är rätt coolt.
 
Jag steg upp för typ en och en halv timme sedan. Eller två timmar sedan. Eller nåt, det var inte poängen. Poängen var att jag fortfarande är helt slut.
Efter elva timmar sömn.
 
Nej, jag är nog inte helt slut när jag känner efter. Jag är mest seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0