Äppelmos

Inte idag heller har jag lyckats sova bort hela dagen. Eller, med tanke på att jag inte alls kommer ihåg vad jag gjorde på förmiddagen, kanske jag sov bort lite. Eller annars bara var. Existenskompetens ni vet.
Efter det gjorde jag äppelmos. Jättemycket äppelmos.
 
Sen åkte jag ner till klubben och packade ihop båtar.
 
Nu känner jag att världen lite sakta men säkert rasar ihop i och med att gröt tydligen är den "hetaste trenden".
 
Och att jag har tyskaprov på onsdag. Att det säkert skulle vara till fördel att plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till svunna tider återgår min tanke än så gärna, ett talesätt eller en gammal sång, men under svåra tider då åt folk ofta gröt till middag i brist på annat och MÅDDE BRA.
Jag har aldrig gillat gröt men nu då jag inte kan äta av alla goda grötsorter är jag lite avundsjuk på dem som kan.

2012-11-04 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0