Tänk vad soffan är en bra uppfinning

Det är ganska coolt det här. Klockan ett när pappa kom hem hade jag inte gjort något annat än legat i soffan. Eller sofforna, jag har hunnit testa alla vi har hemma.

Jag är alltså sjuk. Väldigt, väldigt irriterande. Men nu har jag bara 38 graders feber. Dessutom hittade jag ett inlägg från i tisdags som av någon anledning inte hade publicerats. Också irriterande.

Vill nån hjälpa mig att "bonga" fåglar. Jag ska se typ sjutton till tills på onsdag. Men jag får väl gå ut och göra det när jag blir frisk.

Kommentarer
Postat av: Wilma

du behöver int eftersom susse inte kommer att titta dom eftersom vi far på fågelskådning den 18 (fre efter kristi himmelsfärsdag) och man får bonga dim då!! Inga läxor tills fre

2012-05-10 @ 18:11:21
URL: http://wam.ratata.fi
Postat av: Johanna

Krya på dig <33

2012-05-10 @ 19:58:40
URL: http://[email protected]
Postat av: farmor

Har suttit och beundrat dina bilder, bergen och vattnet påminner om Provence.Duktigt fotograferat

I släkten har ju båtnamnen överlevt sina moderbåtar.Carmencita har skrivits på både motorbåt och flera segelbåtar.

Tjorven förde oss tryggt genom vågorna till Gåsgrund i många år, nu är det namnet ledigt.Skulle väl passa bra på din optimist.

2012-05-11 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0