Rhodos i full skala

Det är ganska turistiskt men fint här. Minus är att jag började veckan med lite magsjuka. Men jag är så gott som frisk nu. Och ingen annan har fått magsjuka efter mig. Även om vi har testat ett antal andra sjukdomar (1).
Jag har tagit en del bilder även om de håller sig på min nivå. Vi har bara mammas dator med så jag laddar inte upp dem nu, ni har något att se fram emot när jag kommer på lördagen. Innan det måste jag trots allt prioritera mina läxor, en faktaruta om havsörnen och en om bävern. Jag tror jag klarar det. Om jag bara tar tag i det och gör det.
Datorn får mer och mer "ladd" fastän jag inte har strömmen i. Gillar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0