Mycket, mycket typiskt

Jag har inte riktigt bloggat så aktivt de två sista dagarna. Igår hade jag datorförbud så jag skyller på det.

Just nu sitter jag och funderar på om det a, åskar b, de skjuter på Sandhamn eller c, både och. Har inte ännu kommit på ett bra svar. Troligtvis alternativ b.
Fast hur jag forskar så kommer jag inte fram till någonting. Bara nya frågor. Är vi i östra eller västra Finland? Östra eller västra finska viken? Inte i Saimen va, för där var det varning för åskbyar. Och varför täcker inte SMHIs blixtradar oss också?

Mycket viktiga frågor som ni märker. Ni kan få fler också. Hur ska man göra för att orka gå ner och klä på sig? Hur ska man göra för att somna i tid ikväll för att skolan börjar sju på fredag? När man dessutom steg upp 10.19 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0