Mycket framgångsrik dag

Det har nog aldrig gått så bra för mig så där i största allmänhet som idag. Fulla poäng på ett projekt, snygga växlingar, godispris på seglingen efter en serie på 1, 4, 1.
Mycket trevligt.
Kommer säkert också att betyda att jag imorgon misslyckas med allt, som kompensation. Men det gör inte så mycket egentligen.
Annars så. Har jag pianolektion imorgon! Det hade jag inte tänkt på. Bra att jag kom på det i alla fall. Och så ska jag ut och springa. Efter det handbollsträningar.
Och nu lät det väldigt, väldigt stressigt, men det är ganska lugnt egentligen.
Nu ska jag gå och lägga mig. Intressant va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis,igen en gång får vi vara stolta över Dej!

2012-05-21 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0