Minnesvärda stunder från Stafettkarnevalen

När jag packade min mat och insåg att den just och just rymdes i en tygkasse.
När Anni ser mig med min hejarklacksutstyrsel och börjar gapskratta så att hon inte kunde prata överhuvudtaget.
När vi kom sist i vårt heat i 600+600+400. Det fanns två heat. Men vi blev ändå 115 till slut. Av 144. Typ
När jag nästan rullade ner för läktaren. Det hände flera gånger. Hände att det nästan hände alltså. Men nästan räknas inte.
När vi kom tvåa i vårt heat i 5x80 och sprang snabbare än pojkarna. 1.00.35 mot 1.00.81. Så inte med enorma marginaler. Men ändå. Vi blev 59:nde totalt. Pojkarna blev 87:nde.
När vi kom 45:te i masstafetten. Men det var inte annars så minnesvärt förutom att det gick bra. För de 36 förtsa går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0