Min Plupp

Jag hittade Plupp. Den var i en väska i hallen.


Magen har fått väldigt mycket negativ feedback. Den är ännu hemskare i verkligheten.

Annars är jag hemma idag också, dock mera "återhämtningsprocess". Alltså har jag en massa energi åt att göra konstiga saker. Och nu ska jag "tuuna" en av mina blusar. Som jag faktiskt aldrig har använt. Men jag har gjort den själv. Och planen är att det ska bli att se ut så här:


Men när jag testade att sy på en provbit så blev det inte alls så bra. Det blev typ ganska platt.

Och klumpigt.

Så nu är jag i stort behov av goda råd. Pappa är visserligen hemma men det enda han kunde säga var vad som skulle bli bättre. Inte hur.
Mycket sorgligt. Nu ska jag äta "förmiddagsyoughurt". Citat av pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0