Japp

OJ NEJ. Min rubrik vinner alla priser. Jag tror förresten en häst i Sigge-o-Sam-böckerna heter så. Min bild av den är att dens temperament påminner om Javes. En häst i stallet. Som alltid rymmer eller bockar eller segar eller annors bara hittar på något fuffens. Men den är i grunden, alldeles otroligt lat.

Förutom att min näsa rinner och att jag är hungrig och what not, så gjorde jag ett sista försök att ge lite liv åt En värld av Böcker. Vår otroligt oaktiva bokblogg. Och jag begär inte att ni måste lusläsa men det skulle ju vara kul om det inte under statistikfliken skulle stå "Ingen data att visa". Så ni kan väl göra mig en tjänst på den punkten. Det räcker med en ynka person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0