Fiskfärgläggning

Här sitter jag och färglägger fiskar. Samtidigt som jag läser om huggormar som äter sorkar med huvudet före och grodor som äter flugor så att de bara försvinner. Och så inser jag att det här knappast behövde vara gjort imorgon. Men det gör kanske inget. Förutom att jag har två förhör imorgon och dessutom två prov i slutet av veckan som jag borde läsa till.
Fast vi har matte imorgon. Så det är lugnt, jag gör det då istället.
Idag har jag varit och hälsat på i min högstadieskola och jag tror jag kommer överleva de kommande tre åren också. Hoppas. Det skulle vara synd att dö så ung för att man inte överlevde högstadiet. Men det finns säkert nån som gör det också. Some die young. *Känner mig stolt som kunde citera en låt*
Låten. Hoppas det funkade för det bådar inte gott nu när jag inte alls ser den. Men ni kanske gör det. Det skulle ju liksom vara en del av poängen.

Kommentarer
Postat av: farmor

Du kommer att trivas som fisken i högstadiet

har rekommenderat Laleh åt Anna , spec denhär låten

2012-05-07 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0