Det KLIAR!

Jag borde säga att jag kom hem så sent igår så att jag inte hann blogga. Men det skulle inte vara på pricken sant. Flyget landade fyra. När jag kom hem orkade jag inte. Jag laddade upp alla bilder och raderade dem från kameran, tyvärr inte på den här datorn. Plus att jag gjorde lite faktarutor om djur (vet ni vad en bjur är?).

Nu sitter jag och kliar mina myggbett fastän jag inte borde och väntar på att pappa ska göra vad han nu håller på med och komma till hamnen och fixa i ordning min namnlösa optimistjolle med mig. Eftersom någon har kommit på att vi ska segla redan imorgon. Jag hoppas verkligen att det inte blåser för mycket. Min kärlek till segling är nämligen otroligt väderberoende.

Kommentarer
Postat av: farmor

oj oj för myggbett i maj , men med tanke på solen och värmen som tillhörde kanske du uthärdar kliet

2012-05-07 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0