"Åh, nu är det vår!"

(Förlåt, förlåt, det var ett direkt citat som jag stal utan tillstånd men det är ju inte direkt så unikt så det får vara)

Jag och Vixan hittade vitsippor på vägen till tyskan. Sen kunde vi ju inte låta bli att plocka dem. Och vet ni vad? De slog faktiskt ut i klassen sen!


Det blev lite så där diskret urbant för man ser ju faktiskt de orangea metrobänkarna.

I och med att vi var i metron var det också lite svårt att få det skarpt, även om metron jämfört med bussen rör sig hur stilla som helst så skakar det ganska mycket. Dessutom måste man hålla i kameran med två händer för att få en bra bild och då kan man inte hålla i sig nånstans.
Alltså tog jag den när vi stod stilla på en station. Därför är dörrarna öppna.

Om ni undrade alltså.

(Jaja, jag medger, det här var också tidsinställt fusk)

(men jag är inte övertygad om att det verkligen är att fuska för det är en ganska bra lösning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0