Världens intressantaste

Jag vet inte vem som egentligen skulle vara intresserad av det här. Men jag är nu som jag är och lägger ut det ändå. Tyvärr går det inte att bädda in filmen på mötet men det skulle kanske annars också bli lite stort. Länken är i alla fall här. Jag tror att jag pratade nånstans på 2.59.30 eller något liknande. Och så fanns jag med i ganska närbild vid typ 2.54.15. Intressant eller hur.

Annars så har jag inte gjort så mycket. Eller jo. Varit hos Wilma och på handisträningar. Och känt mig snäll. Jag vet inte alls hur det kom sig att jag kände mig så snäll men så var det. Och ätit fyra tortillan. Då sa pappa att jag nog var mobbad för han fick hem nån kiva-skola handbok för föräldrar idag av Albert och där står det att barnet kanske är mobbat om det kommer hem och är jättehungrigt. Och det stämmer ju på mig. Efter det stod det dock inom parentes att barnet inte vågat äta av skolmaten. Så är det ju inte.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Inte krascha datorn på samma sätt som igår i alla fall. Det hände något ganska coolt och allt blev jättestort. Men sen måste vi starta om den.

Och som ni märker så har jag inte nu heller en massa snygga bilder. Det är tyvärr för att jag inte har haft något att fotografera. När jag har haft så har kameran varit nån annanstans.

Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Ni gjorde det mycket bra.

Hoppas det blir klirr i kassan.

2012-03-02 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0