Tick, tack, tick, tack

Jag har legat precis hela morgonen och lyssnat på en klocka som tickar men inte kunnat hitta den. Det finns inget som stör mig lika mycket. Sen steg jag upp och insåg att klockan inte ens var åtta. Så jag hade väl inte direkt försovit mig. Eller jo kanske, om vi skulle starta nio. Då hade jag. Men varken mamma eller pappa är vakna ännu så vi får väl se hur det blir med det. Nu skulle det kanske vara taktiskt att hjälpa till med frukosten. Tror jag. Det beror kanske lite på vad man har för taktik. Tiktak. Roligt ord. Vill ni veta en sak om min bok? Nej, dum fråga, jag vet att ingen orkar höra nåt om den mera men jag läste den pånytt idag och den är fortfarande lika bra. Fast den är inte riktigt lika gripnade när man vet vad som händer. Men förvånansvärt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0