Tal: 1+1=2

Det är att hålla tal. Trodde i alla fall Albert i ganska många år.
Mitt tal idag var inte tyvärr av den där karaktären. Eller, tyvärr och tyvärr. Det var nog inte särskilt mycket intressantare än så där. Alla som höll var dessutom ganska nevösa. Eller som en sa mitt under talet "Hej! Varför tittar alla på mig!?". Det sammanfattade allas känslor ganska bra tror jag. Tror jag. Jag kan ju inte veta hur andra kände sig.
Dagens skämt: Bom. AaAaAaj! Paus. AaAaAaAaj!
Insidehumor. Men vi skrattar precis lika mycket varje gång. Skulle ni vara med skulle ni ha förstått. För det är typ det roligaste som hänt oss sedan en dag i december. Då det hände en ännu bättre sak. Och jag kom just på en sak och ärligt talat tror jag att världen gick lite smått under. Men det är också lite inside. För normala människor så snurrar den fortfarande på alldeles för fort. Egentligen för oss också. Men vi missade en sak. Och en vink till Wilma, det var inte att vi har fått en ny president, vi har samma gamla!!!!

Kommentarer
Postat av: roseyy

AaAaAaj! paus. AaAaAaAaAjj!!!!! :D:D:D:D:D:D

va hände i december???

2012-03-09 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0