Oj då

Egentligen lovade jag att gå och lägga mig genast nu. Men så såg jag en cool grej. Och jag kunde ju inte låta bli ...

MEN DET FUNKADE INTE!! Nytt försök.

På riktigt. Det funkade inte nu heller. Jag som hade en sån cool upptäckt att dela med mig av. Det var jättecoolt ska jag säga. Min statistik var varannan dag i fem dagars tid samma. Alltså, det var liksom 20, 15, 20, 15, 20. Kan inte några till kolla ikväll så blir det perfekt! Snälla?

Fast vänta. De som ser det här behöver jag ju inte övertala. Känner mig smart. Godnatt!

Egentligen skulle ni alltså ha fått en bild men ni fick inte. Tyvärr. Det var inte mitt fel i alla fall. Ingenting är nånsin mitt fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0