NY DESIGN!

I feel stolt som en tupp. Det tog en och en halv timme. Syns det inte så ladda sidan på nytt, folk påstår att det finns en reloadknapp i alla webbläsare. Påstår. Jag har inte en aning.

Ett krav, ni måste låtsas att ni inte hatar den nya designen och att ni förstår att det tog lång tid. Fast i och för sig tog det inte mer än en halvtimme att göra den här som jag har nu, men jag gjorde en annan först som jag sen inte gillade. Så då ändrade jag allt.

Visserligen är den väldigt vanlig men jag tycker nästan det är bättre än en miljon hemska finesser. Fast det skulle ju ha varit snyggare med en egen header men det hade inte lust att funka idag.

Är ensam hemma, annars hade jag inte gjort det, ska nu spela lite piano tror jag. Eller fortsätta min karriär som slösurfare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin design! <3

2012-03-24 @ 19:45:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0