Morgonstund...

Jag har haft samma rubrik tidigare tror jag. Hur tråkig får man vara?
Jag är en smula smått överentusiastisk. Min minnepinne har flugit till månen och tro mig eller ej, jag tror jag åkte med. FÖRFATTAR-LISA SVARADE PÅ MITT MEJL MED TEXTEN! Och hon dissade den inte. Hon va typ, Oj vad kul att nån skrivit en fan-fiction på min bok och du skriver ju så bra. Eller inte riktigt. Det var väldigt Lisigt skrivet. Alltså inte alls så där.
Nu ska jag väcka mamma för en dag som den här (solen skiner, jag valsar runt i kjol och randiga strumpbyxor) måste man ju fira med flätor. Och tyvärr har jag inte lärt mig göra egna.

Kommentarer
Postat av: farmor

Gratulerar !! jag blev också glad .Vem är FÖRFATTAR-LISA ? och vilka böcker har hon skrivit ?

2012-03-26 @ 09:26:49
Postat av: mormor

Instämmer med farmor! Vi är väldigt glada för din skull Ellen!

2012-03-26 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0