Melodifestival

En proffsig bloggare skulle blogga under sändning. Kontinuerligt. Kanske skaffa ett twitter-konto. Jag är kanske proffsig i vissa avseenden (hmm... vilka skulle det vara?) men inte på den här punkten. Jag är nämligen alltid så nervös när jag ser på det så jag klarar inte av att göra något. Pinsamt, jag vet, men så är det. Nu ska vi dessutom se det på ny TV så det blir extra spännande. Hoppas jag.

Hejar på:



Inte egentligen annat än att hon är cool annars. Vadå, hon har vart med i svenska snowboardlandslaget och spelar nu ishockey i typ Umeås A-lag. Då är man bra.

Hittade äntligen min kusin, Fannys, blogg. Det tog ett tag. Har alltid lyckats skriva fel och inte hittat den.

(Förlåt, hoppas det inte blev konstigt, internet är så långsamt så jag hann inte förhandsgranska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0