Jag är så smart så ni kan inte tänka er det

Här bredvis finns det små reklamer för andras bloggar. Idag var rubrikerna Spring och Miss Cupcakes. Första tanken som då uppenbarar sig i mitt huvud är "Spring? Vart ska man nu springa?". Andra tanken är "Va? Vadå saknar cupcakes? Där är ju en massa på bilden!". Jag känner mig alldeles otroligt smart.

Är ensam hemma och lyssnar på diskmaskinen. Alla andra är och åker slalom men jag var inte sugen på det så jag satsade på att bli hemma istället. Beckis och Wilma borde komma snart. Tyvärr inte Rose. Men hon hade en ganska bra anledning måste jag säga. Hennes pappa skulle nämligen gifta sig. Det dög hos mig.

Mamma gav mig egentligen order om att städa och jag har suttit en stund här nu och tänkt göra det. Enligt henne borde mitt rum, köket och hallen vara städade när de kommer. Hallen och köket är väl i helt okej skick. Mitt rum ska vi inte prata om.

Kommentarer
Postat av: farmor

Fick mej igen ett gott skratt , det lät nästan för mysigt att tänka sej hur du sitter och njuter av diskmaskinens ljuva renande brus.

Till tonerna av den fixade du säkert städningen också

2012-03-03 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0