Idag är det tisdag

Mycket intressant fakta. Har tyvärr total blackout och ingen inspiration överhuvudtaget. Sånt händer. Gick via biblioteket med Albert på vägen hem så på min läslista ligger nu, Skunk av Sheba Karim, Jag finns av Maja-Maria Henriksson, Istället för att bara skrika av Elin Nilsson, Skjut Apelsinen av Mikael Niemi, I det här trädet av Katarina Kieri och Per Nilsson och Det fattas en tärning av Johanna Thydell. Av dem har jag bara läst I det här trädet tidigare och jag minns inte alls vad som händer för dens omslag liknar så mycket boken Bara kärlek kan krossa ditt hjärtas omslag. Men den har jag inte läst. Så egentligen vet jag inte varför jag blandar men så är det. Håller för tillfället på med Skunk. Konstig titel, men bortsett från det är den ganska bra.
Åker till musiklabbet om en timme och innan det ska jag öva piano. Och läsa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0