Hemma

Jepp, very mysigt. Väldigt synd dock att det är måndag imorgon. Eller nej! Några av mina kompisar var ju på disco i fredags så jag kanske får höra nåt hett skvaller. Nä nu skämtade jag lite med det där hett skvaller. Men hur det var ska jag i alla fall banne mig ta reda på. Och satsa på att bli sjuk eller gå upp i rök till på tisdag för vi har grammatikprov och jag vet ingenting om adverb. Nästan.

Dessutom är jag nu väldigt på hugget efter alla de som inte läst min blogg de senaste tre dagarna. Jag har haft hälften så lite besökare som vanligt. Kanske skrivit hälften så bra också men som i en av Säkerts sånger, "... jag skyller på dig" (Stetoskop, nr 7 på första skivan, den har snurrat i mitt huvud nästan hela dagen, när man står i liften fastnar sånger ganska bra i huvudet).

Har förresten tagit några bilder men man kan säga att det inte blev så bra. Typ helt vit bakgrund (molnig himmel) och så en liten, liten svart (motljus) sittliftsstol som just åker ur bilden. Eller motsvarande. Jag har dessutom så mycket träningsverk i vaderna att jag inte orkar hämta kamerasladden.

Nu ska jag gå och lägga mig. (Översättning till normala människor: Om kanske en timme kan det hända att jag börjar vara klar för att gå och lägga mig)

Kommentarer
Postat av: mormor

God natt! Jag kommer i morgon och älskar adverb........

2012-03-18 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0