Här står jag nu

Det är också en sång. Vet bara inte vilken. Kanske nåt av Parken. Eller Håkan Hellström. En mansröst sjunger i alla fall. Och sen går det nåt om sorger som brunnit ut eller något i den stilen. Troligtvis inte sorger.
Poängen med den raden var ju då att jag står här nu och väntar på att folket ska vakna. Jag har lagat frukost förstår ni. Coolt va. Men det är av helt själviska anledningar. Det är inte så att jag steg upp halv åtta för att glädja min familj. Jag ska iväg, 20 före nio, handisträningar nånstans. Jag börjar tveka på om det verkligen var en bra idé, jag är ganska trött. Men det brukar bli kul när man äntligen sätter igång.
Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0