...här glider kingen in...

Kolla bara, jag kommer ju.
Wilma och jag rockar loss till diverse melodifestivallåtar och har det ganska trevligt. Förutom när vi fuskar i vår lilla deal. Dealen: på youtube kommer det ju alltid förslag efteråt. Jag och Wilma kör på slumpen så vi bestämmer vilken av rutorna vi tar, oavsett vilken sång det är. Men då kan man ju kolla innan i listan bredvid och sedan säga vilken ruta man tar. Så då uppstår det lite diskussion. Men annars är allt bra.

Jag höll på att svettas ihjäl därute och konstaterade just att yllelångkalsongperioden kanske börjar vara över. Snart kommer Anni och hämtar nycklar härifrån och jag ska till handisen.

Dagens ord: KÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0