Handboll

(awesom rubrik. verkligen)

Vi förlorade. Igen. Min stora fråga är hur vi kan lyckas. Kanske att vi är för dåliga. 10-13 i alla fall. Och jag släppte bara in fyra av målen. Fastän det innan matchen kändes som att jag skulle typ kasta in bollen i eget mål för det gick så dåligt på uppvärmningen och igår på träningen. I och för sig så kom det typ sex skott på mål under hela min halvlek. Förutom några som åkte förbi ganska rejält men de räknas inte.

Jag har skrivit klart en fan-fiction grej till skolan, på den där boken jag läste för ett tag sedan. Den som folk håller för öronen när jag försöker berätta om. Okej, riktigt så illa är det väl inte. Men det är väldigt nära. Jag funderar på att skicka den till den där författaren men jag vet inte om jag vågar. Nån gång ska jag göra det. Men kanske inte nu. Jag måste ändra slutet lite tror jag. Sen när den är perfekt får ni också se den. Det händer inget i den. Absolut inget har jag kommit på. Eller jo det händer. Men man blir inte alls så där löjligt besatt av att veta slutet. Som man blir om det är bra. men jag har väl några år kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0