Ganska skönt det här

Att inte ha musiklabb. Även om det ibland är ganska kul. Så är det skönt att sitta i soffan med en dator framför brasan hela kvällen. Och tugga tuggummi. Jag har nämligen blivit beroende av xylitol-tuggummi. Nästan beroende. Snart blir jag väl. Och får träningsvärk i käkmuskulaturen. Om det ens finns något sånt.
Jag har träningsvärk i vaden också. Eller som jag brukar kalla det, smalbenet. Vilket jag tycker är rätt men kanske inte helt exakt. Tidigare blandade jag alltid vaden och vristen och så gick allt runt och så blev det smalbenet istället. Det är lite synd att ha träningsvärk där när man spelar piano med pedal. Vilket man gör i min läxa. Men det går bra ändå.
Nu ska jag kanske äta något. Albert pratade nämligen något om kvällsmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0