Fenomenet torsdag

En helt vanlig torsdag.

Stiger upp alldeles onödigt tidigt och åker iväg till tyskan.
Missar metron tillbaka och i och med det nästan en hel lektion geografi.
Sitter och slappar och läser bok sista lektionen.
Åker upp till Tölö med Beckis och Rose.
In till Unkan, kort chockperiod (no questions).
Kira + typ Amanda och Marie släntrar in.
Äter nudlar.
Fnissar i nån soffa nånstans i en timme.
Pianolektion.
Diverse arrangemang med väskor och konserter och middag och whatever.
Bussen och metron hem med Anni.
Jag och Anni lagar misslyckad middag.
Mamma och Albert kommer hem.
Mamma och jag slåss.
Mamma och jag sluter, efter att vi ätit, fred.
Jag går och lägger mig efter en timmes kaotiskt velande och letande efter saker.

Kommentarer
Postat av: Wilma

DET VAR MODDA SOM DU MISSA!!!!!!!

2012-03-16 @ 06:26:39
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0