"Det sku vara bra om vi hade en diktator...

... då skulle han kunna komma och diktera mitt bokprat åt mig."

Citatet var stulet av Albert. Och det var nog tänkt som ett skämt. Ganska kul tyckte jag egentligen. Men med min humor så tycker jag ju allt är kul. Speciellt idag. Jag har vart iväg och spelat handboll. 10.00 i Vik, med 99:or, 13.nånting i Myrbacka, 98:or. En halvtimme tid att andas här hemma emellan racen. Typexempel på planering á la Ellen. Men kul. Eller, efter första matchen hade jag helst bara legat i min säng och surat i några timmar. Det är glömt nu.

Hade egentligen tänkt ta med mig min kamera till matchen och åtminstone få nån dålig bild på min söndriga boll eller något men jag hade lämnat den på vid datorn så den var inte direkt in mood för att åka på handismatch. Tyvärr. Jag lyckas alltid med något sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0