Det är bra om jag ens kommer upp ur sängen imorgon

Ojojojoj. Jag tror jag kommer få lite träningsverk i magen. Vi skrattade lite på scouterna. Så här i efterhand vet jag inte varför. Förutom att det var jätteroligt. Det var typ att "Vad gör man med en yxa?" "Yxar förstås!" "Vad gör man med en kniv?" "Knivar!"

Det tog i alla fall en halvtimme för vår stackars ledare att förklara för oss vad en såg var för något. Med liten överdrift. Men förvånansvärt liten för att vara jag.

Nu kom jag på en sak. Det är onsdag idag! Alltså har jag också på något underlogt litet sätt hunnit rida här emellan. Smart som jag är så hade jag inte kameran med i dag heller. Alltså inga jättesuperfina hästbilder idag.

Imorgon har jag konsert. Tror jag. Och så ska jag försöka hinna till bibban i tölö och hitta en bättre finsk bok än min nuvarande, Okulus ja Yöihmiset. Den handlar om nån som går i fyran.

Det här blev troligtvis mitt hittills stökigaste inlägg men det kanske inte gör något. Eller så gör det, men då får ni sluta läsa här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0