Beslut om elevantagning ...

... (jakande beslut)
Så mycket tog det innan jag flög i luften och konstaterade att jag kommit in till lönkan. Fast jag tänkte inte våga öppna postlådan ens för jag visste att en av mina kompisar hade fått det och kommit in. Men jag gjorde det och nu har jag just firat med att äta quasedillas. Visserligen bestämde jag redan innan att jag skulle äta det. Om jag kom in så för att fira, om jag inte kom in för att tröstäta. Sanningen är den att jag har ätit upp allt annat mellanmålsmaterial och skåpen alltså annars ekade ganska tomma.
Som vanligt har jag dock inte prioriterat tiden riktigt rätt och bussen går om typ femton minuter. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0