Aldrig nöjd, aldrig nöjd...

Ojoj. Jag hade konsert. Jag failade totalt. Eller lite i början men jag belv jättesur för jag måste börja om eftersom det var i andra takten. Och jag är jättesur på det. Men i alla fall. Skulle det ha varit någon annan skulle jag nog bara säga att jo, det var bra, det var ju bara pyttelite.
Men det råkar sig att jag är jag och sån är jag.
Har någon slags failat tal imorgon i skolan. Hoppas att jag inte gör bort mig helt och hållet. Jag tror nog inte det i och för sig. Men hela talet är bara ett misslyckat försök att vara roligt. Och det är inte så bra.
Hela min hjärna är helt fylld av typ "Funktioner i koordinatssystemet" som det tog typ en halv miljons evighet att fatta idag. Annars är jag jättelycklig för jag har gjort en bra sak men det är privat. Det är inte hemligt egentligen men skulle jag säga det så skulle hela den roliga poängen flyga iväg som en flyttfågel på hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0