Trädgungning

Det är när man gungar ner träd.
Jag har gjort det en gång idag. Det trodde ni inte. och så har jag ätit korv och karelska piroger och åkt båt. Fast båtåkandet var mera så där "någon påstod att det är sommar och på sommaren ska man åka båt". För det var kanske femton grader varmt och duggregnade.
Detta efter ett mycket fint väderfenomen. Först fint väder. Sen så mojnade det, vred, och så ökade vinden plötsligt och det började regna. Sen så blåste det lite men sen vred det sakta men säkert och mojnade samtidigt.
Snart ska jag gå och lägga mig för annars blir jag inte pigg förräns tills skolan börjar. I och för sig är jag hellre häst.
(Haha. Hur kan jag ha så otroligt dålig humor?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0