Städa och fredag

Inte städa fredag. För jag städade igår. Och då var det mig veterligen torsdag. Oavsett så blev det betydligt städigare. Plus att jag hittade väldigt många borttappade väskor.

Imorgon går jag ut lågstadiet.
"Nå hur känns det då?"
Inte en blekaste aning faktiskt. Ännu. Mest att det är skönt att det inte är skola ännu för jag känner mig lite som en mättad lösning, fastän man hur säger saker till mig så är det liksom fullt.

Ägnade eftermiddagen på marimekko. Det är så hemskt för jag skulle vilja köpa allt som finns där och jag får inte köpa något och har inte råd eller det har jag visst men jag är snål och jag skulle ändå inte kunna köpa allt så det spelar ingen roll för jag skulle inte kunna välja bara en sak. //iamgnällen

Nu ska jag äta middag. Och se om jag hittar fladdrande spindelnät för såna är väldigt mysiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0