Ridlägret 2012, Tisdag

Tog in Juni-Elmeri som jag också red. Med tanke på att hans huvud är större än min överkropp så gick det ganska bra.

Åt korvsoppa.

Red Late. Igen. Det var något av ett under att jag hölls på. Som Anni sa, ”det såg lite okontrollerat ut ibland”. Kanske för att det var det. Hoppas jag får nån lat häst imorgon. :)

Spaghetti med köttfärssås.

Alla är helt stela och trötta. :) Redan.

Retade Steffi lite (ganska mycket).

 

Juni-Elmeri: Cirkushäst, snabb trav, se bild.

Late: Se måndag.

Anni: ;) Min lillasyster.

Steffi: Se måndag.

 

Bild på Juni-Elmeri från hans tidigare jobb, på Sirkus Finlandia tillsammans med själva cirkusdirektören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0