Ridlägret 2012, Måndag

Tog in Blondi.

Red Lady. Det gick helt bra. Ganska ”nappiapainamalla”.

Åt köttfärssoppa.

Jag sover i samma säng som förra året. J

Red Late. Bara lite okontrollerat i galoppen. Men jag hölls på!

Åt kycklingrisotto.

Lekte lekar.

Somnade tidigare än någon annan gjort tidigare enligt Steffi. [efterhandsanmärkning, det stämmer inte, förra året somnade vi tidigare]

 

Blondi: Blond, finsk häst. Jättesnäll, den första jag nånsin galopperat på.

Lady: Heter egentligen Mandy, stor, fin, men ganska lat häst. En gång när en av mina kompisar red den la hon sig mitt under lektionen ner och rullade sig.

Late: Mycket fartfylld häst. Har nån idé att om man ger galoppskänkel kan den bara fara iväg hur den vill.

Steffi: hjälpledare. Typ. Har två egna hästar, Jätti och Fico/Lukas IV och Ulfic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0