Plötsligt har jag förvandlats till en morgonpigg amason

I wish.
Men jag steg faktiskt upp klockan åtta. Jag hade begärt väckning tills då, eftersom att, om man sover till tio, så somnar man inte förräns tolv, och jag hatar att ligga i sängen och tänka på måsar som tacklar ner fasaner från stenar.
Och det är sånt man tänker på på kvällen jo.
Eller hurdant födelsedagskalas man ska ha. När vi var små och inte kunde sova så sa mamma alltid att vi skulle tänka på hurdant kalas vi ville ha.
Så mitt kalas var väldigt välplanerat. Även om jag efter ett tag utvecklade egna idéer. Typ att fundera hur det ska se ut när jag blir president.
Eller nåt.
Ikväll ska jag till Sverige men jag skriver nog ännu i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0