Oj. Hjälp.

Jag har helt stängt av hjärnan.

Helt och hållet. Det här var liksom vad det sommarlovet ledde till. Fast jag rycker väl upp mig. Även om jag just nu mest är trött. Det här regnet har liksom läckt in lite i min hjärna. Också. Det har ju kommit in på lite andra ställen också.

Det där blev väldigt melankoliskt.

Vill ni veta vad jag fick för titel härom veckan? "Fantasifigur som alla ser, som alltid har rätt" Och yrket var helvetes portvakt tror jag.
Man känner sig lite hedrad. Speciellt det där med portvakten. Jag tror det var någon som drömde om och om drömmar i vilka jag kom och berättade om olika männsikor som hade dött.
Men det var menat som ett skämt. Och jag tog det som ett skämt också. Så det är lugnt om nån känner sig träffad.

Nu ska jag packa. Finns det nån packningsångestmedicin? Det finns ju depressionsmedicin och så så det borde ju finnas för det här med.

Kommentarer
Postat av: farmor

packningsångesten sitter i trots pensionärsåldern,tydligen obotlig men den kommer troget och går lika snabbt över varje gång resväskan knäpps ihop.

Ha det skönt med hästarna och vilken tur att vädret inte blir lika hett som senaste sommar.

2012-06-03 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0