Nu är det sommar

Det är bra på nästan alla sätt. Dåliga saker med sommaren är:
Myggor
Solbränna
Att jag inte har regelbunden tillgång till dator
Alltså att min bloggning är väldigt oregelbunden. Men jag har i alla fall något av en plan. Fram till torsdag ska jag försöka uppdatera "live". Efter torsdag lägger jag in den text jag skrivit om hur det var på ridlägret. Det blir ungefär fem dagar. Den onsdagen och torsdagen borde jag kunna uppdatera "live" igen. Och sen far vi och seglar så då blir det lite oklarare igen. Men säkert är att efter den 6.8 är jag tillbaka igen. Då börjar skolan. Men dit är det så långt så det tänker vi inte på nu.
Det var i alla fall väldigt kul på ridlägret och nu är jag alltså hos mormor och morfar. Tillammans med Anni och Albert och en hel skock kusiner. På tisdag ska jag hem så då kanske jag till och med kan ladda upp bilder.
Finns det någon gräns för hur många marimekkoväskor man kan ha?

Kommentarer
Postat av: roseyy

hm, hur uppdaterar man "live"? :)

2012-06-09 @ 09:18:23
URL: http://iamroseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0