Midsommardag i ekenäs

Egentligen är Vi och seglar nu. Men eftersom det ösregnar och blåser jättemycket (va!? Det kan det ju inte göra när vi är och seglar!) så är Vi kvar how kompisar i ekenäs istället. Så nu sitter vi här i köket och virkar/lackar naglar/ritar/leker DJ/bloggar/lagar mat.
Och det är ganska mysigt det också. Minus att "thö ajpädd" hela teiden har intressanta ideer på vad jag egentligen borde skriva. Intressanta ordval är alltså dens fel. Aldrig mitt.
Och vet ni en annan sak, jag har bakat en lyckad kaka! Fatta att jag har lyckats baka nånting. Fiiling praud.
Nu ska jag återgå till mysigheten. Men alla som önskade att jag skulle ha drömt om dem i natt, I'm sorry, jag drömde bara om hästar. Som skenade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0