Födelsedagskalas

Imorse var vi först med båt och letade geocachar. Vi hittade inte en enda.
Klockan två (ni är säkert intresserade av exakt klocktid) åkte vi till Fanny på kalas. Det var kul. Vi spelade fyramål på gräset som var så där trevligt genomblött och halt. En av mostrarna inledde med att halka på rumpan och ett tag efter det var det jag som satt där med dyngsura byxor.
Så sprang jag resten av eftermiddagen omkring i ett par svarta joggingbyxor med stort tryck på sidan där det stod KARIN med stora bokstäver.
Då kände jag mig ganska duktig igen.
Nu ser folket på fotboll och Anni hoppar bredvid och säger att hon måste få blogga. Så jag kanske går på det. Jag hittade ju faktiskt en ganska bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0