Allt har logiska förklaringar

Det stämde inte.

Men varför jag inte bloggade igår har en logisk och dessutom jättebra förklaring. Så här är det.
Igår när vi kom hem, klockan sju ungefär, så stod mamma i ridbyxor och frågade om Anni och jag ville komma med henne till stallet. Det ville vi så klart.
Så då åt vi middag på tio minuter, grävde upp alla rid-och-stallsaker ur nån väska och åkte till stallet.
Och eftersom mamma rider till nio så hann jag inte blogga när jag kom hem.

När vi kom till stallet förresten så var det väldigt coolt. Uppe på ridlägret så vande jag mig vid ganska stora hästar. Jätti med sina 1,83 kändes inte alls så stor efter ett tag.
Och när jag sen kom hit kändes alla hästar väldigt små. Eftersom de bara är ponnyer. Jag trodde inte det skulle märkas så tydligt.

Nu ska jag försöka packa upp mina saker och sedan packa det jag behöver till Sverige. Försöka. Det kan hända att jag tappar nerverna och ringer till Wilma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0