Men en sak vet jag ändå

Så här på sommarlovet brukar min hjärna vara bokstavligen avstängd. Hur jag än försöker så åstadkommer jag inte något. I många fall är det positivt, som det där med att åka parallellt med horisonten (hosironten), det bidrar med lite glädje och så.
Ibland är det väl negativt, men så är det väl med allt här i världen.
 
En sak vet jag faktiskt säkert, förutom att jag hatar att det bara regnar, och det är att jag inte vill bo i Nordkorea. For sure.
Jag har, som den otroliga nörd jag faktiskt är, läst en bok som heter "Inget att avundas; vardagsliv i Nordkorea" av Barbara Demick. Och jag är otroligt övertygad, jag tänker inte flytta till Nordkorea.
 
Det absolut värsta är, att hela boken är sann.
 
 
(Det här hör inte till saken men frågan uppstod just, vad gör gubbar i skärgården? Efter att de två fullvuxna männen plötsligt rodde iväg)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Fick de månne någon fisk?

2012-07-15 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0