Medans brödet jäser

Så sitter jag här och har så där lite dåligt samvete för att jag inte har skrivit nåt vettigt på en vecka. Eller vänta. 
Fyra dar. Det dåliga samvetet försvann.
 
Dessutom har jag faktiskt hållit på med en massa kul. I förrgår kryssade jag med en optimistjolle i avtagande vind (fint för nästan vindstilla) till näsudden och åt korv och bullar medans resten av familjen rodde bredvid. På länsen tillbaka seglade Albert.
I efterhand har jag funderat hur jag kunde gå med på en så dålig deal. 
 
Igår så var vi i city. Uppsala. Jag fick ett par jeans (mörkblå) och en tröja (vit med mörkblå ränder, såg ut som alla mina andra kläder).
När vi kom tillbaka, med buss från Uppsala och sedan för motor med segelbåten från Östhammar, eftersom vi inte har bil här, kom det in ganska imponerande dimma. Den är värd ett omnämnande. 
 
Nu stannade hjärnan och brödet har (hoppas jag) jäst klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0