Det här med att blogga

Så här är det med mitt bloggande. På sommaren.

Jag vill blogga.

Jag vill inte blogga.

Anledningar:

Bloggar jag framstår jag som att jag inte gör något på hela sommaren. Bloggar jag inte framstår jag nonchalant och tråkig, jag kan ju inte ha så mycket att göra att jag inte hinner krafsa ihop ett inlägg på tio veckor.

Bloggar jag inte är det svårt att börja igen på hösten.

Och jag har dessutom inga läsare kvar.

Även om det är väldigt få som läser under sommaren.

Det känns fel att blogga på sommaren. Sommaren är för mig datorfri tid.

 

Men det är lugnt, jag kommer blogga lite då och då.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alma kan inte läsa din blogg just nu när hon är hos farmor i Dalarna, men annars är hon en trogen läsare av din blogg, kollar varje dag om du skrivit något nytt och läser ofta upp dina tokroligheter. Ha det gott på Tvärnö/ kram Gilla

2012-07-03 @ 20:25:54
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0