Virkade cupkakes

Jag glömde helt och hållet bort att blogga igår. Dels var vi ute och promenerade runt degerö i nästan tre timmar, dels har  jag hittat ett mönster på virkade cupkakes. Eftersom jag inte är nåt proffs på att baka så tänkte jag att jag kunde virka ett par istället. Så det tog hela dagen.

Här har det snöat och Albert kom just och meddelade att han skulle ut och skida. Innan frukosten. Han försvann och i och med att han klädde på sig liger halva hans klädskåp utspritt på golvet.

Jag ska fortsätta med mina cupkakes, den jag höll på med hade något fel igår (eller så gjorde jag felet) men det blev aldrig rätt antal maskor.

Kommentarer
Postat av: Alma

Roligt med virkade cupcakes!

2012-01-07 @ 09:35:27
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0