Undrar hur jag ska klara det

Imorgon börjar skolan igen. I princip så är det bara halva sexan kvar då. Åren går bara snabbare och snabbare. Men jag har knappt klätt på mig ordentligt ännu, sitter i bara sportunderställ, och vaknade i morse klockan nio och var inte det minsta sugen på att stiga upp. Jag kom upp ur sängen halv tio tror jag. Imorgon börjar skolan ju nio. Plus träningar på kvällen. Efter det blir nästa lov sportlovet och det är bara en vecka. Sen är det sommarlov.
Men jag kanske inte ska ha så bråttom. Det är väl bra om jag klarar första veckan innan jag börjar tänka på sommarlovet...

Sitter och (försöker) virkar en uggla. Det blir inte helt som på bilden. Bild får ni så snart jag är klar med den. Hoppas snart för jag är väldigt nyfiken på hur det blir. Om det blir.

Största problemet just nu är att jag inte kan bestämma mig för om jag borde ta mina nya tuschpennor till skolan imorgon eller inte.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det där skrev jag först!

2012-01-08 @ 19:40:59
URL: http://wam.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0